Zde se nacházíte:

Moderní firemní informační systém

je platforma, na které stojí většina procesů ve firmě. Od nákupu zboží či materiálu, přes výrobu, distribuci až po expedici zákazníkovi. Z tohoto obecného pohledu je jedno, zda se firma zabývá výrobou, dodávkami zboží, či služeb. Dobrý firemní informační systém tyto firemní procesy podporuje a vytváří jakési mazivo, které správně promazává (usnadňuje, podporuje, kontroluje) veškerá soukolí firmy. Různé systémy se samozřejmě liší, ale většinou všechny obsahuji části řešící problematiku účetnictví, daně, logistiku (skladové hospodářství, objednávky, poptávky, expedice, fakturace), řízení výroby, peníze (pokladny, banky), DPH, mzdy a další. Zjednodušeně lze hovořit o částech: finanční účetnictví, logistika, výroba, mzdy.

 

Firemní informační systém SB KOMPLET®   používají:

Aktuální verze firemního informačního systému SB KOMPLET
Objednávka firemního informačního systému SB KOMPLET
Cenová kalkulace firemního informačního systému SB KOMPLET
Daňový kalendář 2015

Zde se nacházíte:

Sledujte nás na:

© 2016 H&M DataSoft spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů