Zde se nacházíte:
Firmy používají firemní informační systém

Firemní informační systém pro firmy

Firemní informační systém je klíčový pro efektivní práci společnosti. Každá firma, nezávisle na velikosti a oboru působení, je do jisté míry živý a neustále se měnící organismus. Chcete-li jej efektivně spravovat a řídit, potřebujete mít k dispozici detailní ekonomické ukazatele napříč celou její strukturou – od analýzy zakázek a středisek až po celou firmu a externí prodejce. SB KOMPLET®   vám pomůže zajistit funkční propojení všech pracovišť ovlivňujících finanční toky.

Firemní informační systém SB KOMPLET®   se dokáže přizpůsobit aktuálním požadavkům i růstu společnosti. Usnadní vám udržet si přehled o ekonomice organizace za každých okolností a na každém pracovišti, kde jej potřebujete. Přizpůsobení vašim interním procesům usnadňuje modularita celého řešení – zvolíte si právě ty moduly a funkce, které potřebujete, a nemusíte platit za nic, co nevyužijete.

Spolehlivé a úplné ekonomické údaje o vlastní společnosti vám přinášejí jistotu a dostatečný rozhled nutný pro důležitá rozhodnutí.

 

Moduly vhodné pro firemní přehledy

Fakturace - modul účetního programuFakturace: Evidence a pořizování vydaných i přijatých faktur (a jejich úhrad) je základem pro okamžitý přehled o platební situaci firmy a podmínkou správného rozhodování při jejím řízení. Nezanedbatelnou roli hraje i nutnost evidence DPH.

 


Sklad - modul účetního programu

SkladPřehledně vedené skladové hospodářství, propracované i díky námětům stovek našich uživatelů, lze používat samostatně – až ve spojení s dalšími moduly však přináší cennou podporu obchodním činnostem. Pro ocenění skladových položek používá průměrné nákupní ceny, což umožňuje započítat do skladové ceny i další náklady spojené s pořízením.

 


Peníze - modul účetního programu

Peníze a DPH: Zahrnuje veškeré manipulace s finančními prostředky. Samostatně může být použit pro vedení neomezeného počtu pokladen či tvorbu platebních příkazů. Fungující provázání s moduly Fakturace a Sklad umožňuje provádět potřebné peněžní operace v určených pokladnách. Informace o úhradách bankou či pokladnou jsou automaticky zanášeny do knih faktur.

 


Podvojné účetnictví - modul účetního programu

Účetnictví: Komplexní správa účetních operací podle současně platné metodiky tvoří jeden ze základních modulů systému SB KOMPLET. Modul je plně použitelný i samostatně – například v účetních firmách, z nichž mnohé se aktivně podílejí na jeho vývoji.

 


 

Objednat prezentaci firemního informačního systému SB KOMPLET 
Cena firemního informačního systému SB KOMPLET
Cenová kalkulace firemního informačního systému SB KOMPLET

 

 

 

Google+ Delicious Digg Facebook Google LinkedIn StumbleUpon Twitter Reddit Newsvine E-mail

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej ostatním:

Zde se nacházíte:

Sledujte nás na:

© 2017 H&M DataSoft spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů