Zde se nacházíte:
Maloobchod používá firemní informační systém

Firemní informační systém pro efektivní maloobchod

Firemní informační systém je klíčový pro efektivní práci společnosti. Maloobchod, plně soustředěný na požadavky koncových zákazníků, vyžaduje – kromě dobrého podnikatelského záměru a orientace na trhu – také jistotu dobrého informačního a kompletního ekonomického zázemí. SB KOMPLET®   shrnuje ekonomiku firmy přehledně, dostupně a vám na míru.

Každodenním chlebem maloobchodníka je zpracování objednávek, analýza prodejů s ohledem na vývoj cen a konkurenci i účinná aplikace slev a pobídek pro spotřebitele. SB KOMPLET®   byl přímo navržen s ohledem na tyto činnosti – zajistí pro vás kompletní napojení na prodejní a pokladní systémy či okamžitý přehled o skladu. Pokud využíváte stále oblíbenějších, elektronických prodejních kanálů, oceníte snadné napojení na váš e-shop. Celé řešení lze samozřejmě plně přizpůsobit vašim potřebám a procesům, včetně řízení více prodejních poboček.

Chcete-li účinně rozvíjet maloobchodní prodej, vsaďte na řešení, které poroste ruku v ruce s vaším obchodem a jeho potřebami.

 

Moduly vhodné pro maloobchod

sklad - modul účetního programuSkladPřehledně vedené skladové hospodářství, propracované i díky námětům stovek našich uživatelů, lze používat samostatně – až ve spojení s dalšími moduly však přináší cennou podporu obchodním činnostem. Pro ocenění skladových položek používá průměrné nákupní ceny, což umožňuje započítat do skladové ceny i další náklady spojené s pořízením.
 

peníze a DPH - modul účetního programu

Peníze a DPH: Zahrnuje veškeré manipulace s finančními prostředky. Samostatně může být použit pro vedení neomezeného počtu pokladen či tvorbu platebních příkazů. Fungující provázání s moduly Fakturace a Sklad umožňuje provádět potřebné peněžní operace v určených pokladnách. Informace o úhradách bankou či pokladnou jsou automaticky zanášeny do knih faktur.

 


fakturace - modul účetního programu

Fakturace: Evidence a pořizování vydaných i přijatých faktur (a jejich úhrad) je základem pro okamžitý přehled o platební situaci firmy a podmínkou správného rozhodování při jejím řízení. Nezanedbatelnou roli hraje i nutnost evidence DPH.

 


 

 

 

Objednat prezentaci firemního informačního systému SB KOMPLET 
Cena firemního informačního systému SB KOMPLET
Cenová kalkulace firemního informačního systému SB KOMPLET

 

 

 

Google+ Delicious Digg Facebook Google LinkedIn StumbleUpon Twitter Reddit Newsvine E-mail

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej ostatním:

Zde se nacházíte:
KONTAKTY

čekáme vaši zprávu

Napište nám

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR, viz odkaz v patičce


Sledujte nás na:

© 2017 H&M DataSoft spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů