Zde se nacházíte:
Účetní software pro účetní a týmy daňových kanceláří

Účetní software pro účetní a týmy daňových kanceláří

Firemní informační systém je klíčový pro efektivní práci společnosti. Poskytuje-li váš tým služby v oblasti účetnictví, je pro vás snadno ovladatelný a cenově dostupný kompletní ekonomický systém doslova nezbytností. S řešením SB KOMPLET®   snadno vyřešíte všechna účetní zadání – od běžného zaúčtování dokladů přes fakturace a mzdy až k daním. Specializované funkce pro zpracování účetnictví byly vyvinuty v přímé spolupráci s účetními a daňovými kancelářemi.

 Důvodů, proč jako účetní vsadit na SB KOMPLET®  , je celá řada – od snadného uživatelského rozhraní a možného provázání se všemi zdroji ekonomických dat, které můžete potřebovat, až po nadstandardní poradenství a speciální služby, na které se můžete spolehnout v každé situaci. Máte-li náročné klienty, kteří řeší účetní uzávěrky na poslední chvíli, ochotnou a rychlou technickou podporu oceníte dvojnásob. Oblíbená je také jednoduchá a snadná příprava aktuálních přehledů o hospodaření a ekonomickém stavu klienta, kterému vedete účetnictví.

Garancí spolehlivých služeb podpoříme vaši každodenní práci a pomůžeme vám tak udržet si spokojené zákazníky.

 

Vhodné muduly pro práci účetních

podvojné účetnictví - modul účetního programu

Účetnictví: Komplexní správa účetních operací podle současně platné metodiky, včetně okamžité analýzy zůstatku účtu (AZU), tvoří jeden ze základních modulů systému SB KOMPLET. Modul je plně použitelný i samostatně – například v účetních firmách, z nichž mnohé se aktivně podílejí na jeho vývoji.

 


Fakturace - modul účetního programu

Fakturace: Jednoduché, rychlé a efektivní pořizování faktur ocení (nejen) každá daňová kancelář. Samozřejmostí je také podpora externího účetnictví a spolupráce pracovníků na dálku. Jeden může fakturu založit, druhý ji účetně zkompletovat a třetí schválit – vše se odehrává v jednotném prostředí, klidně i na vzdálených či externích pracovištích, ale vždy bez rizika ztráty informací. Podobně hladký účetní proces již aplikovala řada moderních společnosti.

 


Peníze - modul účetního programu

Peníze a DPH: Modul zahrnuje veškeré manipulace s finančními prostředky. Samostatně může být použit pro vedení neomezeného počtu pokladen a bank či tvorbu platebních příkazů. Fungující provázání s moduly Fakturace a Sklad umožňuje provádět potřebné peněžní operace v určených pokladnách. Informace o úhradách bankou či pokladnou jsou automaticky zanášeny do knih faktur.

 


Mzdy - modul účetního programu

Mzdy: Poskytuje všechny klíčové sestavy a přehledy ke mzdové problematice a umožňuje jejich nastavení a upravení dle požadavků uživatele. Mzdové složky (položky mzdového listu) lze libovolné definovat a vzájemně provázat. Samozřejmostí je i úplné vedení evidence pracovníků a údajů nutných pro výpočet mezd (podklady, docházka, evidence nemocí ad.).

 


Evidence majetku - modul účetního programuEvidence majetku: Možnosti modulu, který lze provozovat i samostatně, vycházejí ze zákona i zkušeností a požadavků ekonomů zabývajících se evidencí majetku v každodenní praxi. Pracovat lze s libovolně definovanými skupinami majetku, které můžete samostatně zpracovávat a sledovat (daňově i účetně).

 


 

 

 

 

Objednat prezentaci firemního informačního systému SB KOMPLET 
Cena firemního informačního systému SB KOMPLET
Cenová kalkulace firemního informačního systému SB KOMPLET

 

 

 

 

Google+ Delicious Digg Facebook Google LinkedIn StumbleUpon Twitter Reddit Newsvine E-mail

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej ostatním:

Zde se nacházíte:
KONTAKTY

čekáme vaši zprávu

Napište nám

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR, viz odkaz v patičce


Sledujte nás na:

© 2017 H&M DataSoft spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů