Zde se nacházíte:
Velkoobchodníci používají firemní informační systém

Firemní informační systém pro velkoobchod

Firemní informační systém je klíčový pro efektivní práci společnosti. Podnikání v oblasti velkoobchodu, který není primárně zaměřen na koncového spotřebitele, ale budování prodejní sítě, si lze jen stěží představit bez kompletního firemního informačního a ekonomického systému. SB KOMPLET®   je neocenitelným pomocníkem při všech klíčových procesech velkoobchodu. Pomáhá spravovat ceníky, informace o kreditu partnerů a řídit komunikaci elektronické výměny dat.

Velkoobchod dnes představuje obrovské množství dat. Většina z nich se přímo týká ekonomiky firmy a prodeje. SB KOMPLET®   přináší úplný přehled o distribučních tocích, včetně provázání se vzdálenými pobočkami. Pomáhá udržovat vaši detailní orientaci v rámci celého obchodního cyklu – od poptávek a nabídek až po realizaci. Průvodním jevem velkoobchodního podnikání je také velký objem evidovaného, skladovaného a transportovaného zboží. Také s efektivní distribucí skladového hospodářství vám SB KOMPLET®   pomůže. Získejte jasný obraz o ekonomice provozu vaší velkoobchodní organizace – díky vzájemné provázanosti všech modulů a analýze ekonomických dat můžete získat tolik potřebnou výhodu na vysoce konkurenčním trhu.

Podpora pružné reakce na chování a vývoj trhu patří mezi stěžejní výhody kvalitního ekonomického řešení pro úspěšné velkoobchodníky.

 

Moduly vhodné pro velkoobchod

Sklad - modul účetního programuSklad: Přehledně vedené skladové hospodářství, propracované i díky námětům stovek našich uživatelů, lze používat samostatně – až ve spojení s dalšími moduly však přináší cennou podporu obchodním činnostem. Pro ocenění skladových položek používá průměrné nákupní ceny, což umožňuje započítat do skladové ceny i další náklady spojené s pořízením.

 


Fakturace - modul účetního programu

Fakturace: Evidence a pořizování vydaných i přijatých faktur (a jejich úhrad) je základem pro okamžitý přehled o platební situaci firmy a podmínkou správného rozhodování při jejím řízení. Nezanedbatelnou roli hraje i nutnost evidence DPH.

 


peníze a DPH - modul účetního programu

Peníze a DPH: Zahrnuje veškeré manipulace s finančními prostředky. Samostatně může být použit pro vedení neomezeného počtu pokladen či tvorbu platebních příkazů. Fungující provázání s moduly Fakturace a Sklad umožňuje provádět potřebné peněžní operace v určených pokladnách. Informace o úhradách bankou či pokladnou jsou automaticky zanášeny do knih faktur.

 


 

Objednat prezentaci firemního informačního systému SB KOMPLET 
Cena firemního informačního systému SB KOMPLET
Cenová kalkulace firemního informačního systému SB KOMPLET

 

 

 

Google+ Delicious Digg Facebook Google LinkedIn StumbleUpon Twitter Reddit Newsvine E-mail

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej ostatním:

Zde se nacházíte:
KONTAKTY

čekáme vaši zprávu

Napište nám

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR, viz odkaz v patičce


Sledujte nás na:

© 2017 H&M DataSoft spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů