Zde se nacházíte:

Firemní informační systém SB KOMPLET®

 

Proč slovo Kompletní?

Firemní informační systém SB KOMPLET

Informační systém SB KOMPLET®   již v základní instalaci obsahuje veškerou funkcionalitu potřebnou pro plnohodnotnou práci. V žádném případě nemusíte za nezanedbatelnou částku dokupovat další a další součásti jako třeba Saldokonto nebo Knihu vydaných faktur. Navíc v nás získáváte partnera pro řešení Vašich potřeb či dotazů. Partnera, který nejprve situaci řeší a až po jejím úspěšném vyřešení teprve vystavuje fakturu.

SB KOMPLET®   je určen pro menší a střední firmy, i my, jako jeho výrobce a dodavatel, jsme menší firmou. Přesně chápeme Vaše potřeby a představy, jsme mnohem pružnější ve vývoji a dodavce důležitých součástí než naši velcí konkurenti. Jsme ten správný partner pro menší firmu.

V neposlední řadě bych rád zdůraznil, že dodávka informačního systému zdaleka není cílem našeho snažení. Je pouhým začátkem naší snahy budovat Váš informační systém tak, aby pracoval pro Vás, aby Vám pomáhal a podporoval Váš business.

 

Vždy víte, na koho se spolehnout

Soustřeďte se na své podnikání. Neřešte každodenní otázky nasazení a provozu softwarového řešení – na to máte naše odborníky, připravené poradit a osobně pomoci. Služby, které poskytujeme spolu s každým nasazením systému SB KOMPLET®   v praxi, usnadní a zrychlí přechod na nové řešení a zajistí vám rychlou návratnost počáteční investice. Důležité informace budete mít vždy včas po ruce.

 

Rosteme s vámi 

Počet účetních dokladů, které je dnes nutno pravidelně zpracovávat, se rok od roku zvyšuje – ať již kvůli růstu firmy či požadavkům na detailnější analýzu ekonomických dat. SB KOMPLET®   se rychle stane vaším každodenním partnerem, na kterého se budete moci spolehnout, ať již budete zpracovávat faktury nebo čerpat informace o vašich zákaznících a jejich historii.

Plánujete rozšiřovat svou činnost, potřebujete nové funkce? Ani to není žádný problém. Nabízíme desítky možných rozšíření – pokud si však ani z takto široké nabídky nevyberete a máte specifický požadavek, naši vývojáři pro vás připraví doplněk na míru.

 

Vyberte si

Potřebujete-li podvojné nebo „jednoduché účetnictví“ (daňovou evidenci), fakturace a objednávky, řídit skladové hospodářství pro velkoobchodní a maloobchodní prodej, celní sklad, výrobní čísla či šarže, peněžní operace, evidenci majetku, mzdy, zakázky, podklady pro zásilkovou službu, komise, evidence splátek či další nástroje, je SB KOMPLET®   tou pravou volbou. Samozřejmostí je neustálé vylepšování možností systému a hlavně kompletní servis, kdykoli jej budete potřebovat.

 

 

 

Objednat prezentaci firemního informačního systému SB KOMPLET 
Cena firemního informačního systému SB KOMPLET
Cenová kalkulace firemního informačního systému SB KOMPLET

 

 

 

 

 

 


 Chcete se dovědět víc? Zeptej te se!



Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR, detaily najdete zde

Google+ Delicious Digg Facebook Google LinkedIn StumbleUpon Twitter Reddit Newsvine E-mail

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej ostatním:

Zde se nacházíte:
KONTAKTY

čekáme vaši zprávu

Napište nám

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR, viz odkaz v patičce


Sledujte nás na:

© 2017 H&M DataSoft spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů